به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر جمشیدنژاد روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه و انتخابات خانه احزاب گیلان که با حضور رئیس خانه احزاب کشور در رشت انجام شد، افزود: فعالیت های حزبی و تشکل های مدنی در قالب احزاب و سازمان های مردم نهاد، بخشی از سیاست های دولت و مورد تاکید وزیر کشور نیز هست.
وی با اشاره به پیش بینی های تحقق این امر در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ادامه داد: براین باوریم که فعالیت های مدنی می تواند در تامین نیازهای مردم راهگشا باشد.
جمشیدنژاد منحصر کردن فعالیت تشکل های مدنی به زمان انتخابات را کاری اشتباه دانست و تصریح کرد: باید همواره احزاب فعالیت داشته باشند تا بتوانند با اعتماد سازی و پاسخ به نیازهای اجتماعی و از طریق کارکردشان ، در انتخابات موثر باشند.
وی خاطرنشان کرد: اگر حزبی واکنش متناسب با تامین افکار عمومی و راهکاری برای برون رفت از مشکل مورد توجه مردم را نداشته باشد و نتواند برنامه ای راهگشا روی میز تصمیم گیرندگان بگذارد، قدرتش کاهش می یابد.
وی در خاتمه سخنانش گفت: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در چارچوب قانون از احزاب استان حمایت و از توان آنها برای پیشرفت برنامه های دولت استفاده می کند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.