نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: برای ارتقای امنیت استان باید وضعیت اتباع بیگانه در استان سامان پذیرد که در این مسیر بررسی جرائم مرتبط با این قشر و تحلیل و واکاوی مسائل مرتبط با اتباع، مبنای تصمیمات بعدی در این خصوص خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی دهشیری در دیدار با استاندار یزد با بیان اینکه  در سایه همدلی و تعامل همراهی به دست می‌آید  گفت: دستگاه قضایی در حوزه تولید امنیت و اقتدار، در کنار استانداری و با همدلی و همراهی حرکت می کند و برای تعالی این مسئله مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی ادامه داد: شناسایی ادارات و مراکز پرونده ساز از جمله ادارات متولی زمین و همچنین بانک ها که به شکل های مختلف عامل زایش پرونده برای دستگاه قضایی هستند، مسئله ای است که مد نظر قرار دارد و باید برای آن چاره اندیشی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان، تقویت واحد های حقوقی ادارات را راهبرد مناسب در جلوگیری از پرونده سازی و کاهش ورودی برای دستگاه قضایی دانست و گفت: وجود یک واحد حقوقی قوی می تواند از شکل گیری پرونده های قضایی جلوگیری نماید و هزینه ها بر مردم را کم کند، ضمن اینکه دادگستری نیز آمادگی ارائه آموزش های کاربردی حقوقی و قضایی را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.