به گزارش ایرنا فاطمه محیطی زاده تنها نماینده استان و ورزشکار شایسته تیم ملی دوومیدانی ایران در ماده پرش ارتفاع علی رغم تلاش های بی شائبه اش در ماده جذاب پرش ارتفاع به عنوان پنجم دانش آموزی جهان رسید.
وی در حال حاضر رکورد دار رشته هفتگانه دختران نوجوان و جوانان ایران و عضو تیم ملی دوومیدانی ایران می باشد.
محیطی زاده در مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا (2019_هنگ کنگ) نیز موفق شده بود در رشته هفتگانه عنوان چهارمی آسیا را از آن خود نماید.
این دختر ورزشکار روز سه شنبه درگفتگو با خبرنگار ایرنا، برگزاری مسابقات در شهرستان اردکان را عامل اصلی ورودش به این عرصه دانست و گفت: شکست ها جزء ورزش و تجربه ای برای پیروزی های آینده است.
وی تصریح کرد: تمرینات فشرده ، تلاش مربی خوب و دلسوزی چون حیدری، حمایت دکتر دهستانی رئیس هیات اردکان و مسئولان شهرستان همه انگیزه و عوامل اصلی پیشرفت بوده است.
محیطی زاده تصریح کرد: فعالیت در این رشته پرمدال را صد درصد ادامه می دهم و حضوردر تیم ملی را با وجود فراهم بودن شرایط رویایی دست یافتنی می دانم و امیدوارم امسال بعد از پشت سرگذاشتن چندین اردو که توسط فدراسیون برگزار می شود بتوانم با تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی راه پیدا کنم تا بتوانم زحمات مربی، رئیس هیات اردکان ، مسئولین اداره ورزش و حامیان را جبران نمایم.
وی دلنشین ترین مقام خود را تصاحب مدال نقره لیگ باشگاهی کشور و شکستن رکورد ملی برشمرد وافزود: درعین حال بهترین خاطره ورزشیم بدست آوردن اولین مقام کشوری آن هم کسب مدال برنز رشته 100متر بامانع در مسابقات کردستان بود .
رکود دار ملی هفتگانه جوانان دخترکشور ادامه داد: ماده اصلی فعالیتم رشته هفتگانه می باشد ولی مربیانم اعتقاد دارند که می توانم در رشته های پرش ارتفاع و 100مترمانع هم موفق باشم.
محیطی زاده گفت: تا بحال نیزتوانستم چندین مقام کشوری و استانی در طول بیش از یک سال فعالیتم بدست آورم که مهمترین آن ها ، سوم کشور در رشته 100متر مانع، مقام دوم 100مترمانع در مسابقات نونهالان کرمان، مدال نقره 100مترمانع و چهارم پرش ارتفاع درمسابقات مدارس کشور در شهر کرد، مقام سوم لیگ امید در رشته 100متر مانع ، مقام قهرمانی و مدال طلا در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر نونهالان کشور و همچنین مقام دوم هفتگانه و شکستن رکورد ملی نوجوانان در مسابقات لیگ باشگاهی کشور اشاره کرد.
فاطمه محیطی زاده صبح امروز با استقبال مسئولان شهرستان وارد اردکان شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.