رئیس هیات تکواندو استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی پور در مکان چهارم خود باقی ماند.
محسن سترگی ادامه داد: در رده‌ بندی اعلام شده که مربوط به ماه می میلادی است و جدیدترین امتیازات تکواندوکاران در مسابقات لحاظ شده ، آرمین هادی‌ پور نماینده وزن 58- کیلوگرم با کسب مدال طلا سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و با کسب 293 و 51 صدم امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد.
وی افزود: فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشور در این وزن نیز که موفق به کسب مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی شد، با 227 و 96 صدم امتیاز در رده یازدهم این وزن در رتبه بندی جهانی قرار دارد.
سترگی بیان کرد: در وزن 58- کیلوگرم ، همچنان تکواندوکارانی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا و روسیه به ترتیب در مکان های اول تا سوم و بالاتر از آرمین هادی پور در رنکینگ المپیکی قرار دارند.
رئیس هیات تکواندو استان خاطرنشان کرد: پس از هادی پور، سجاد مردانی از ایران در وزن 80+ کیلوگرم در رتبه هشتم جهان قرار دارد و هادی پور هم اینک به همراه تیم ملی تکواندو خود را برای حضور قدرتمند در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که از 25 تا 29 اردیبهشت‌ ماه در منچستر انگلیس برگزار می شود ، آماده می کند.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 آسیا اشاره کرد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.