ضیاء الدین حصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته اسکیت با حضور 26 استان در قالب 27 تیم به میزبانی هرمزگان در پیست اسکیت ولایت بندرعباس برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رقابت ها «آروین نجفی» در ماده های 500 و 200 متر 2 مدال طلا، «آزاد همتی» در ماده 300 متر مدال نقره، مبین نورآذری در ماده 1000 متر مدال نقره و «امیرعباس صلاحی» در ماده های 500 متر و 200 متر 2 مدال برنز را کسب کردند.
وی ادامه داد: این مسابقات در هشت رده سنی مختلف و در مواد 500، 300، 200 و 1000متر سرعت برگزار شد.
رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی گفت: تیم بوشهر با 2 نشان طلا، یک نقره و چهار برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم یزد با 2 نشان طلا در مکان سوم قرار گرفت.
حصاری گفت: آروین نجفی از آذربایجان غربی، نیما زند بودی از بوشهر، توحید دهقان طرزجانی از یزد، سید محمد تقی زاده تهران، کیارش خرمایی از بوشهر، آروین نجفی از آذربایجان غربی، توحید دهقان طرزجانی از یزد و شروین اولیا زاده از البرز عنوان های برتر رده های مختلف سنی را کسب کردند.
به گزارش ایرنا امسال محمدجعفر جعفری در بخش بزرگسالان، احسان ابراهیمی در رده جوانان و شایان محمدزاده در رده سنی زیر 16 سال، آیناز میررحیمی در رده زیر 18 سال و نیلوفر مردانی و متین معززی هر 2 در رده سنی زیر 19 سال 6 ورزشکار دعوت شده استان به اردوهای تیم ملی دختران و پسران هستند.
این ورزشکاران با کسب مقام های برتر در مسابقات کشوری جواز حضور در اردوهای انتخابی و آمادگی تیم های ملی را کسب کردند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.