به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز شنبه در آیین بدرقه ورزشکاران یزدی اعزامی به بازی های پاراآسیایی افزود: ورزشکاران استان از ظرفیت های موجود و توانایی خود برای افتخار آفرینی استفاده کنند.
وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در مسابقات پاراآسیایی یک فرصت مهم برای نشان دادن استعداد ورزشکاران یزد در رقابت های معتبر است و باید با قدرت برای رسیدن به قله های پیروزی اقدام کرد.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت:حضور ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی که با تلاش ،پشتکار و درخشش در اردوهای تیم های ملی به دست آمده نشان از استعدادهای نهفته است.
مسعود شریعتی ابراز امیدواری کرد ورزشکاران یزدی در مسابقات پاراآسیایی بتوانند برای خود، یزد و کشور افتخارکسب کنند و توانایی خود را به خوبی نشان دهند.
در این مراسم از مهدیه خاکباز بانوی یزدی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر، مهدی معصومی عضو تیم ملی تنیس روی میز معلولین و سیدمهدی میردهقان عضو تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان کشورمان که در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور خواهند داشت با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 از 14 مهر 1397 در اندونزی آغاز می‌شود که کاروان کشورمان نیز با 13 تیم به این مسابقات اعزام خواهد شد.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.