رئیس کانون جایگاهداران سوخت یزد با اشاره به مشکلات ناشی از بی توجهی به افزایش کارمزدها گفت: وضعیت به گونه ای است که جایگاههای سوخت در آستانه تعطیلی قرار دارند.

امیرجلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دو سال است که با وجود افزایش هزینه‌های جایگاه‌ها، نرخ کارمزدها ثابت بوده و این موضوع برخی جایگاه‌ها را به سمت تعطیلی هدایت می کند.

وی با بیان اینکه جایگاه داران مواد نفتی و سوخت این روزها وضعیت مناسبی ندارند ادامه داد: متاسفانه اکثر جایگاه داران حتی نمی توانند هزینه های جاری خود را هم تامین کنند.

رئیس کانون جایگاهداران سوخت یزد با بیان اینکه جایگاه داران با مشکلات متعددی روبه رو هستند اضافه کرد: وضع نامناسب جایگاه داران موجب شده تا تعداد زیادی از آن ها به طور کامل ورشکست شوند و برخی نیز در آستانه ورشکستگی و تعطیلی هستند.

وی بیان داشت: البته این تعطیلی به خواست آنها نیست بلکه به دلیل هزینه های بالا و معوق شدن بازپرداخت تسهیلاتی است که برخی از آنها از بانک‌ها گرفته اند رخ می دهد.

رئیس کانون جایگاهداران سوخت یزد با بیان اینکه کارمزدها را نیز با تاخیر پرداخت می‌کنند عنوان کرد: معمولا در همه کشورها و حتی در کشور ایران هم کارمزدی که برای بخش خدمات تعیین می شود 10 تا 15 درصد است اما برای جایگاه داران آنچه که پرداخت می شود با کاهش 12 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به نقش برخی جایگاه های سوخت در رونق مناطق اظهار داشت: وجود برخی جایگاه ها در مناطقی مانند رباط پشت بادام، ساغند و سیاه کوه و ... موجب رونق شده و اگر تعطیل شوند قطعا در آن مناطق مشکلاتی بروز خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.