به گزارش ایرنا، سرتیپ محمدصالح جوکار پنجشنبه شب در جمع شماری از مردم یزد در مسجد فاطمه الزهرا (س) افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به نظام از تمام اهرم ها و برنامه ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استفاده کرده است.
وی ادامه داد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی همیشگی خواهد بود، چون انقلاب اسلامی از لحاظ ماهیت بر خلاف اهداف نظام سلطه است و هدف آنها براندازی و ایجاد مانع در مقابل حرکت حکومت دینی در ایران است.
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران تاکید کرد: جنگ با استکبارجهانی تمام ناشدنی است چون دشمنان از نفوذ منطقه ای و جهانی ایران اسلامی متکی بر دین و ارزش های انقلابی واهمه دارند.
به گفته جوکار مقام معظم رهبری در سخنانشان در زمان های مختلف به خوبی نسبت به ترسیم نقشه راه برای مردم و مسئولان اقدام می کنند، اگر آنها به درستی از نقشه های مشخص استفاده کنند و در جهت تبیین و در میسر آن تلاش نمایند، هیچ دشمنی به اهداف خود نخواهد رسید.
وی بیان کرد: باید همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری به خصوص برای بیانیه گام دوم انقلاب که از اهمیت خیلی زیاد برخوردار است باشیم و به طور جدی وارد میدان کار، عمل به دستورهای دینی و انقلابی شویم.
نماینده سابق مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطوریکه بارها مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند در برهه کنونی هدف استکبار ایجاد جنگ روانی در جامعه است.
جوکار یادآور شد: ایجاد جنگ اقتصادی و روانی با هدف تسلیم ملت است در حالیکه هوشیاری و بصیرت موجب شکست توطئه های استکبار در 40 سال گذشته شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
وی به اهمیت حضور مردم در عرصه دفاع از نظام و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری پرداخت و راه عزت و اقتدار ملی را در گرو هوشیاری، حفظ روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلی ذکر کرد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.