به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی شامگاه پنجشنبه در دیدار جمعی از ائمه جماعت و بسیجیان شهرستان خاتم افزود: دشمن با بهره گیری از رسانه‌ های گروهی و شبکه‌ های اجتماعی به دنبال نابود کردن ارزش ها و تضعیف مقدسات است.
وی ادامه داد: موضوع مهم نفوذ دشمن با فعالیت های سوء فرهنگی و اخلاقی است ، باید روحانیون و بسیجیان با هوشیاری در برابر این توطئه ها ایستادگی کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی به این مساله واقف است که اعتقاد دینی مردم و جوانان سد محکمی در برابر اهداف آنهاست، بنابراین سخت می خواهند با تهدید نرم جلو گسترش اخلاق و ارزش ها را بگیرند.
ناصری یزدی گفت: به خاطر انقلاب اسلامی امروز کشور و ملت ما در دنیا، عظمت و عزت دارد و باید با ولایتمداری و خدا محوری بر اصول و ترویج معنویت در جامعه و بین جوانان مقاومت کرد.
همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مسجد محوری و انجام برنامه های فرهنگی در قالب حلقه های صالحین بسیج جزو ماموریت های اصلی بسیجیان است .
سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: تهدید نرم استکبار شوخی نیست بلکه با تمام وجود برای نابود کردن ارزش های معنوی وارد میدان شدند و باید با هوشیاری ایستادگی کرد.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به رغم توطئه های مختلف در 40 سال گذشته به راه خود ادامه می دهد و باید بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف نظام بکوشند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی دارد و هرات مرکز شهرستان 50 هزار نفری خاتم در 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.