به گزارش ایرنا محمدعلی طالبی شنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان افزود: طرح های تخریب و بازسازی، تجهیزات و تعمیرات واحدهای آموزشی باید براساس اولویت ها و نیازهای آموزشی انجام شود.
وی با اشاره به فرسودگی ساختمان 30 درصد فضاهای آموزشی استان اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه های مرتبط تحرک جدی در مورد مدرسه سازی، تجهیز و ایمن سازی ساختمان مدارس به وجود آید.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان یزد افزود: متاسفانه در نگهداری طرح های دولتی انگیزه و جدیتی که در مراقبت باید وجود داشته باشد نیست، طرح ها علاوه بر داشتن حداکثر شرایط لازم باید به لحاظ فنی ،مراقبت و نگهداری از آنها در اولویت نیز قرار گیرد.
طالبی در ادامه بر تجهیز و نوسازی ساختمان هنرستان های استان تاکید کرد و یادآور شد: خیرین مدرسه و مردم در این زمینه باید مسئولان آموزش و پرورش استان را یاری کنند زیرا در این قبیل فضای آموزشی نیروهای ماهر و فنی تربیت می شوند.
استاندار یزد ادامه داد: متاسفانه برخی تجهیزات هنرستان ها مربوط به سال های قبل است، و جای تاسف است که در این مدت برای بهینه سازی تجهیزات اقدام لازم صورت نگرفته است.
در این نشست اعضا نقطه نظرهای خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در حال حاضر 250 هزار دانش آموز در یکهزا و 920 مدرسه استان یزد مشغول به تحصیل هستند، این استان یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.