به گزارش روز جمعه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در مراسم بزرگداشت روز معلم در موسسه امتداد اندیشه افزود: از روحیه اجتماعی معلمانی که در قالب یک سازمان غیردولتی جمع منسجمی را به وجود آورده اند و با استفاده از ظرفیت این سازمان مردم نهاد در حوزه های اجتماعی و فرهنگی مشغول فعالیت هستند قدردانی می کنم.
وی بیان کرد: در جامعه امروز به مجامعی که بتوانند افراد فرهیخته را گردهم آوردند و در رابطه با مسائل مهم پیرامون خود اندیشه ورزی و ارائه نظر، انتقاد و پیشنهاد کنند، نیاز جدی داریم.
استاندار یزد افزود: اهمیت این مجموعه ها از این نظر مهم است که می توانند دیدگاه های خود را در قالبی سازمان یافته به جامعه ارائه کند و از سوی دیگر برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود پیشقدم باشند.
طالبی اظهار کرد: در این راستا دستگاه های اجرایی مسئولیت دارند تا با فرصت دادن به فعالان اجتماعی و سمن ها( سازمان های مردم نهاد) زمینه تاثیر گذاری بیشتر آنها در سطح جامعه را به وجود آورده و تقویت کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان یزد تاکید کرد: معلمانی که فراتر از دانش آموزان می توانند درس هایی را به جامعه و مردم ارائه و حرکت جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت اجتماع محور تسریع کنند، شایسته تقدیر هستند، امید است چنین نگاهی در سایر بخش های جامعه نیز جریان یابد.
هفته بزرگداشت مقام معلم از 12 اردیبهشت در استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است .
یزد 16 هزار فرهنگی شاغل دارد، هم اکنون 250 هزار دانش آموز در هزار و 920 واحد آموزشی استان در حال تحصیل هستند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.