به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سعید نورایمانی در نشست ذیحسابان استان اظهار داشت: در حال حاضر حساب پرداختی و درآمدهای این دستگاه ها در بستر الکترونیک ارائه می شود.
وی با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات دولت و ارائه آن در بستر الکترونیک گفت: حساب دستگاه ها اجرایی و دولتی این استان، الکترونیکی و در بانک مرکزی متمرکز شد .
معاون اداره کل امور اقتصادی یزد با بیان اینکه پیشتر حساب دستگاه های دولتی، نزد بانک های مختلف عامل بود اظهار داشت: هم اینک این حساب ها نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.
به گفته نورایمانی ، این حساب ها باید به زودی مسدود شوند به همین دلیل ، ذیحسابان باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.
وی از افتتاح 350 حساب جدید در بانک مرکزی خبر داد و اضافه کرد: هر دستگاه اجرایی می تواند حداکثر تا هفت حساب در بانک مرکزی داشته باشند.
این مسئول، حذف کاغذ از سیستم مالی دستگاه های دولتی، شفافیت نظام مالی، تسریع در ارائه خدمات مالی و سرعت عمل در انجام کار را از مزایای اجرای این طرح برشمرد و گفت: با اجرای طرح چک از سیستم مالی حذف و حواله های الکترونکی جایگزین آن شد.
نورایمانی با بیان اینکه یزد از این نظر از استان های پیشگام است ، الکترونیکی شدن حساب دولتی را در راستای اجرای طرح اسناد خزانه اسلامی، مراودات مالی و اجرای شیوه های نوین مالی ضروری خواند.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد طی 2 سال گذشته در اجرای سیاست های نوین مالی دولت و وزارت اقتصاد برنامه های مختلفی را عملیاتی کرده است.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.