به گزارش روز دوشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری افزود: از اعضای شورای اسلامی شهر می‌خواهم که به حرمت ماه مبارک رمضان دست از اختلافات خود بردارند و بیش از پیش به مسائل شهری توجه کنند که الان مردم در سطح شهر با مشکلاتی مواجه هستند که باید این مشکلات برطرف شود.
وی افزود: در بحث شهردار بار‌ها تاکید کردیم که سراغ افرادی بروید که مشکلی برای تایید شدن نداشته باشند چرا که با این کار‌هایی که تا به الان انجام شده هم حیثیت افراد را زیر سوال برده اید و هم سوابق و شخصیت آن‌ها زیر سوال رفته است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: به دلیل مسائلی که به وجود آمده برخی شک کرده اند که آیا واقعا اعضای شورا در حال خدمت به مردم هستند یا دنبال مسائل سیاسی هستند و نمی‌خواهند از افرادی که مشکل قانونی ندارند استفاده کنند.
ناصری تاکید کرد: الان شایعات بسیاری در این زمینه مطرح شده و شهر هم در حال پیدا کردن اضطراب سیاسی و اجتماعی است و مردم نگرانی‌های بسیاری در ارتباط با مسائل شهری به دست آورده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: تا به الان من مراعات کردم و تنها به تذکر دادن به اعضای شورای شهر و مسئولان مرتبط اکتفا کردم، ولی الان دیگر زمان آن است که اعضای شورا هم توجه بیشتری به اهمیت موضوع داشته باشند.
ناصری تصریح کرد: به هر صورت ماه رمضان باید برای مردم آرامش داشته باشد و اعضای شورای اسلامی شهر هم دست از اختلافات خود بردارند و نسبت به رفع این مشکلات با توجه به نیاز‌های شهر و مردم حرکت کنند.
از جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفر استان حدود 60 درصد در شهرستان یزد زندگی می کنند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.