استاندار یزد گفت: ما به عنوان یک مسلمان نمی‌توانیم به مسائل شرعی بی‌توجه باشیم منتهی به عنوان مجری قانون باید هر امری در قالب قانون تعبیه و ابلاغ شود تا بتوان آنرا اجرا کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد میرمحمدی در حاشیه نشست برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان، از احتمال ارجاع موضوع مربوط به یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به شورای حل اختلاف قوا خبر داد.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: تلاش هایی جهت اینکه احتمالا موضوع مرتبط با این عضو شورای اسلامی شهر یزد به شورای حل اختلاف قوا ارجاع شود، در حال انجام است چرا که شورای نگهبان در این خصوص نظر شرعی خود را اعلام کرده و اکنون باید راهکار قانونی اعمال این نظر، مشخص شود.

" میرمحمدی" خاطر نشان کرد: در این موضوع باید میان مجلس شورای اسلامی و فقهای محترم شورای نگهبان هماهنگی و تعامل صورت گیرد و از طرفی راهکار قانونی و اجرایی در ارتباط با این موضوع مشخص شود.

وی تصریح کرد: ما به عنوان یک مسلمان نمی توانیم به مسائل شرعی بی توجه باشیم منتهی به عنوان مجری قانون باید این امر در قالب قانون تعبیه و ابلاغ شود تا بتوان آنرا اجرا کرد.

استتاندار یزد در پایان اعلام کرد: در نهایت در این خصوص طبق نظر شورای حل اختلاف قوا به عنوان مرجع پیش بینی شده در قانون جهت اعلام نظر در چنین مواردی، عمل خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.