رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش گفت: بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی صادقی اظهار داشت: بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را گسترش دانش فنی از طریق تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین بحث و تبادل نظر در زمینه راهکارهای موثر در نقش آفرینی بیشتر دانشگاه‌ها در توسعه پایدار برشمرد.

رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش با اشار به دیگر برنامه های این همایش افزود: همزمان با برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی و مسابقات و چالش‌های علمی و صنعتی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

وی محورهای همایش را شامل الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و صنعت و اقتصاد برق عنوان کرد و اظهار داشت: آغاز عملیات احداث ساختمان دانشکده‌های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر و امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده‌های مهندسی برق دانشگاه یزد و دانشگاه صنعتی شریف از برنامه‌های جانبی  این همایش  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.