محمد مولوی روز پنجشنبه در حاشیه نشست کمیته علمی کنفرانس مهندسی برق ایران با شرکت 60 نفر از استادان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه صنعتی سجاد مشهد، در جمع خبرنگاران افزود: این مقاله ها در محورهای مهندسی قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و مهندسی صنعت و مهندسی اقتصاد برق نوشته شده اند.
وی ادامه داد: از ابتدای مهر امسال و اعلام فراخوان بیست و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران 2 هزار و 400 مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس رسید که مقالات توسط 6 هزار استاد دانشگاه بررسی شد. در نهایت هزار و 22 مقاله به مرحله نهائی راه یافت که امروز نیز مقاله ‌های منتخب بررسی و در نهایت 55 مقاله پذیرفته شد.
او گفت: بیست و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران 18 اردیبهشت ‌ماه سال آتی به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی سجاد مشهد با شرکت هزار و 500 نفر از استادان، پژوهشگران، محققان و دانشجویان رشته مهندسی برق و صنعتگران این رشته برگزار می شود.
دبیر اجرایی کنفرانس ملی مهندسی برق ایران نیز به خبرنگاران گفت: هدف کنفرانس دستیابی به یافته‌ های علمی، تحقیقاتی و فناوری‌های نوین صنعت برق است زیرا مهندسی برق بیشترین نقش را در توسعه و انتقال دانش و فناورانه صنایع برق ایفا می ‌کند و سعی خواهیم کرد که این کنفرانس پیوندی بین دانشگاه و صنعت باشد.
خلیل مافی نژاد افزود: در طول برگزاری این کنفرانس 20 کارگاه آموزشی، میزگردهای تخصصی پیرامون گرایشهای مختلف مهندسی برق و نمایشگاه دستاوردهای صنایع برق برپا می شود.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.