به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار علی فاتحی شامگاه دوشنبه در دیدار با امام ‌جمعه مرکز شهرستان ابرکوه افزود: سپاه نهادی است که از بدو تشکیل مورد حسد و مغضوب دشمنانی بود که انقلاب را غرشی زودگذر و حرکتی مشابه انقلاب‌های فرانسه و روسیه می‌دیدند.
وی تاکید کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی، نهاد سپاه را از دل مردم و برای مردم و به عنوان حافظ راستین انقلاب برای جغرافیایی به وسعت کره زمین به یادگار گذاشتند.
فاتحی اظهار داشت: فرزندان انقلابی امام (ره) از ابتدای شروع به کار این نهاد از کوران درگیری‌های قومی و مبارزه با غائله‌های کرد ، ترک، عرب، بلوچ و ترکمن‌صحرا تا ایام پر فراز و نشیب دفاع مقدس و دوران پس‌ از آن در جنگ نرم حضور یافتند و افتخارهای زیادی را خلق کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: سپاه همچنان به کوری دشمنان ، استکبار جهانی در صدر آنها آمریکا، امروز از مردم با مردم و برای آنهاست .
فاتحی تأکید کرد: سپاه در هر عرصه‌ای برای انقلاب می رزمد و تا نابودی استکبار و غده چرکین سرطانی منطقه یعنی ددمنشان صهیونیست از پای نمی‌ایستد.
این مسئول ارشد نظامی ابرکوه یادآور شد : هم اکنون صدای خرد شدن استخوان‌های ظلم به گوش می‌رسد و خون جوانان سپاهی و بسیجی و سایر شهدا ثمره‌ای به نام زندگی پسا تروریسم و پسا صهیونیسم را نوید می‌دهد.
همچنین امام‌جمعه ابرکوه گفت: سپاه یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام است و به لطف خدا با وجود سپاه قدس در جهان ، ایران حرف اول را در جبهه مقاومت ملت‌های مظلوم منطقه می‌زند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: سپاه با تمسک به ایمان ،ایثار و جانبازی در راه سالار شهیدان امام حسین (ع) و مکتب فکری عاشورا در عصر حاکمیت و سلطه جهانی ظلم ، طلایه دار جبهه جهانی مقاومت و پایداری در برابر دژخیمان جهان خوار آمریکایی و صهیونیسم بین‌الملل است.
حسینی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران با تمام وجود نهاد انقلابی سپاه را از آن خود می دانند، افزود: ملت با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا ، تمامی توطئه‌های شوم آمریکا را نقش بر آب‌کردند و توطئه‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم در برابر ملت ایران مردود است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تأکید کرد: این نهاد نظامی ، سهمی بسزا و نقش اصلی در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب داشته و دارد .
وی بیان کرد: پروژه سپاه هراسی که در امتداد ایران هراسی و اسلام هراسی دشمن است، حکایت از نقش موفق این نهاد در تحقق بخشی به آرمان‌های انقلاب دارد.
حسینی ادامه داد : هنر پاسداران جان‌برکف این بود که در فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و محرومیت‌ها هیچگاه از خط اصیل انقلاب و نظام ولایت زاویه نگرفتند و همواره بازویی پرتوان برای نظام و در خط ولایت بودند.
در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، لوح سپاس سردار سرتیپ پاسدار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را با توجه به همکاری و تلاش های امام‌جمعه ابرکوه با این نهاد به وی اهدا کرد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.