سید محسن عمادی عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تردد خودرو در جاده روستاهای کنج کوه، منشاد، بنادک سادات و تنگچنار در مهریز و ده بالا، طرزجان و سخوید در تفت بیشتر از سایر مناطق است.
وی ادامه داد: ماموران پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در راستای تامین آسایش و روان سازی تردد در جاده های استان با همکاری مردم و مسافران به انجام وظیفه مشغول هستند.
کارشناس پلیس راه یزد با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی از 25 اسفندماه 1397 تاکنون میزان تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12درصد افزایش نشان می دهد از کاهش 50 درصدی تلفات خبرداد.
عمادی بیان داشت: امروز تردد کامیون و خودروهای سنگین به جز کامیون های حامل سوخت و موادفاسد شدنی در تمامی محورهای برون شهری استان ممنوع است.
وی از مردم و مسافران خواست با توجه به حجم تردد و ترافیک نسبت به مدیریت زمان در هنگام برگشت از مناطق ییلاقی برنامه ریزی کنند تا با مشکل گره ترافیکی مواجه نشوند .
شهرستانهای تفت و مهریز که به ترتیب در 20 و 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارند، جزو مناطق ییلاقی استان محسوب می شوند.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه‌های آن هزار و 267 کیلومتر جزو راه‌های شریانی و ملی است.
7536/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.