سرهنگ رضا دولتشاهی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان در نخستین روز از ایام نوروز 98 اظهار داشت: باتوجه به بررسیی های انجام شده و بازدید هوایی از محورهای استان، شاهد ترافیک و تردد روان خودروها بودیم که در مقایسه با سال گذشته شرایط بسیار مناسب تری است.
وی افزود: در برخی از محورهای استان نظیر اهواز- اندیمشک - ایذه - دهدز بیشترین تردد را در روز پنجشنبه شاهد بودیم اما تردد به خوبی انجام می شود.
رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: اگرچه حجم ترافیک در روزهای آینده بیشتر می شود اما امید است تا پایان طرح نوروزی این ترافیک روان ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون حوادث قابل توجهی در جاده های استان رخ نداده و انتظار می رود مسافران برای پیشگیری از تصادفات جاده ای تمامی هشدارهای پلیس را جدی گرفته و با سرعت مجاز تردد کنند.
سرهنگ دولتشاهی گفت:سال گذشته در ایام ابتدایی نوروز شاهد حوادث متعددی بودیم که خوشبختانه امسال میزان این سوانح کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی سوانح رانندگی خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که انتظار می رود مسافران پس از مدتی رانندگی ، استراحت کوتاهی داشته باشند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند.
طرح نوروزی 1398 با هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارتی از 22 اسفند ماه در استان خوزستان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.