مدیرکل تعاون روستایی استان یزد از شروع توزیع مرحله دوم میوه تنظیم بازار از امروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جهازی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همت و تلاش مجموعه همکاران سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان تاکنون بیش از 960 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار توزیع شده است.

وی در خصوص مرحله دوم توزیع میوه تنظیم بازار در سطح استان نیز گفت: مرحله دوم توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار ویژه ایام نوروز 1398 از روز یکشنبه چهارم فروردین ماه 1398 آغاز شد و تا نیمه فروردین ماه 1398 ادامه خواهد داشت.

جهازی با بیان اینکه معادل 75 درصد از سهمیه میوه تنظیم بازار ایام نوروز سال 1398 استان یزد با کیفیت مناسب و قیمت مصوب به دست مردم رسیده است ادامه داد: 190 مرکز عرضه برای توزیع میوه تنظیم بازار در سطح استان میوه تنظیم بازار را به دست مردم می رسانند.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد افزود: در مرحله اول توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار در سطح استان یزد به ترتیب شهرستان ‎ های یزد، تفت، میبد، ابرکوه، بافق، خاتم، اشکذر، اردکان، مهریز و بهاباد بیشترین میزان توزیع میوه تنظیم بازار را داشته ‎ اند.

وی در خصوص نحوه توزیع مرحله دوم میوه تنظیم بازار استان بیان داشت: با توجه به استقبال و اعتماد مردم مرکز استان از نحوه عرضه و کیفیت سیب و پرتقال تنظیم بازار، از طریق مراکز عرضه شهرداری و تعاون روستایی در سطح مرکز استان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد عنوان کرد: بر اساس مصوبه کمیته راهبردی میوه استان در مرحله اول توزیع میوه تنظیم بازار ویژه ایام نوروز در سبدهای 6 تا 8 کیلویی با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت خرده فروشی در بازار استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه پرتقال تامسون با نرخ مصوب از قرار هر کیلو 35 هزار ریال، پرتقال والنسیا از قرار هر کیلو 45 هزار ریال و سیب زرد و قرمز از قرار هر کیلو 62 هزار ریال عرضه می شود.

جهازی افزود: متقاضیان می توانند میوه مورد نیاز خود را از طریق 114مرکز عرضه در سطح شهرستان یزد و 79 مرکز عرضه در سطح سایر شهرستان های تابعه استان یزد تهیه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.