کارشناس سازمان هواشناسی استان یزد از ورود موج ناپایدار جوی به استان طی روز آینده خبر داد.

سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با ورود موج ناپایدار به استان از عصر امروز و روز آینده شاهد افزایش ابر، سرعت وزش باد و رگبارهای پراکنده در مناطق جنوبی و ارتفاعات هستیم.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار تا روز چهارشنبه در استان ماندگارخواهد بود، ادامه داد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، این سامانه بیشتر در جنوب استان و شهرستان خاتم فعالیت خواهد داشت و مناطقی از شیرکوه و بافق را نیز در بر خواهد گرفت.

کارشناس‌هواشناسی یزد با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در تمام استان تقریبا بارندگی خواهیم داشت، اضافه کرد: با تقویت این موج در دو روز آینده مردم یزد شاهد بارندگی خفیف و اندکی خواهند بود که پیامد آن نیز کاهش دما است.

وی عنوان کرد: در روز یکشنبه وزش باد نسبتا شدید را پیش بینی می کنیم و در روزهای دوشنبه و سه شنبه سرعت وزش باد شدیدتر خواهد بود اما فردا و پس فردا دمای استان دو تا پنج درجه افزایش خواهد یافت.

میرحسینی کمینه دمای هوای سه شب آینده یزد را هم به ترتیب 7 ، 7 و 10 درجه بیان کرد و یادآور شد: گرم‌ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته شهر بافق با 24 درجه و سردترین نقطه روستای ده بالا در شهرستان تفت با کمینه دمای منفی 2 درجه گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.