کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اعلام وضع فعلی هوای استان گفت: یزدی ها روزهای پایانی هفته کاهش نسبی دما و بارش های پراکنده خواهند داشت.

احسان الله دهقانی در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: از امروز تا روز چهارشنبه استان یزد وضعیت جوی پایداری خواهد داشت و تغییرات جوی در استان بسیار جزیی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود و به ویژه در روز پنجشنبه اندکی دمای استان نیز افزایش خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با بیان اینکه از عصر پنجشنبه استان یزد تحت تأثیر موج ناپایداری که در مناطق غربی کشور فعال است با بارش های پراکنده همراه خواهد بود، عنوان کرد: دمای استان نیز به دنبال این تاثیرپذیری کاهش می یابد و در ساعات پایانی روز جمعه هم شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای پراکنده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: جمعه بعد از ظهر و جمعه شب نیز در مناطق جنوبی استان و در ارتفاعات استان چنانچه تغییری در نقشه ها حاصل نشود بارش باران را در مناطق جنوبی و بخش هایی از شهرستان های تفت و مهریز و خاتم خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد بیان داشت: از نظر دمایی به ‌واسطه نفوذ موج ناپایدار جوی از مناطق غربی کاهش دو درجه‌ای دما را در استان در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.