محمدرضا شیرغلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، پدیده جوی نسبتا پایداری بر استان حاکم و آسمان استان هم صاف خواهد بود.
وی اظهار داشت: همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه همین هفته با کاهش موقتی دما بین یک تا سه درجه روبرو خواهیم بود و هوا کمی سردتر می شود.
شیرغلامی ادامه داد: براساس نقشه های فعلی پیش بینی می شود از روز جمعه تا اوایل هفته آینده استان تحت تاثیر موج ناپایداری قرار گیرد که در این مدت شاهد بارندگی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
وی دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز 22 درجه سانتیگراد، فردا /یکشنبه/ 21 درجه و دو شب آینده هم به ترتیب 11 و 19 درجه سانتیگراد اعلام کرد.
این کارشناسان هواشناسی استان پیش ‌از این اعلام کرده بود که بارندگی کشور در 6 ماهه دوم سال آبی 98 -97، در حد نرمال پیش‌بینی می‌شود و از اواخر آذر تا دی‌ماه با کاهش بارندگی روبرو می شویم و دوباره شاهد فعالیت سامانه‌ بارشی به‌ویژه در عرض‌های جنوبی‌تر کشور در ماه‌های پایانی سال خواهیم بود.
وی افزود: میانگین دمای هوای استان در فصل پاییز نیم تا یک درجه و در مناطق شرقی یک تا 2 درجه بیش‌تر از حد نرمال پیش‌بینی‌ شده است.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.