به گزارش ایرنا عباس ملازینلی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توسعه برنامه‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ و باور عمومی مردم از جمله اولویت‌های مهم سال آینده است.
وی به اقدامات سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: جای تأسف است برخی افراد به دلیل نداشتن آگاهی لازم از اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری سعی دارند با نشر اطلاعات نادرست و ناقص این اقدامات را به زیر سئوال ببرند.
ملازینلی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم اگر کسی که با اقدامات فرهنگی در شهر مخالف است به‌جای نشر اکاذیب با تدوین طرح‌های منطقی و بیان نقد منصفانه سازمان را یاری کند و از نقدهای منصفانه استقبال می‌کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بابیان اینکه برخی افراد با انتقاد غیرمنصفانه دائم سنگ فرهنگی به سینه می‌زنند، افزود: این افراد در تلاش هستند که فعالیت‌های فرهنگی را در شهر یزد کمرنگ نشان دهند.
ملازینلی بابیان اینکه شهروند آگاه مساوی با شهرآباد است، تصریح کرد: یک شهروند ناآگاه به آبادترین شهر هم که برود به خاطر نگرش و دانش ضعیف خود آن منطقه را ویران می‌کند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نقش رسانه‌های در آگاه بخشی افراد جامعه را مهم خواند و اظهار داشت: اصحاب رسانه در توسعه فرهنگ عمومی بسیار تأثیرگزار هستند و باید طبق رسالت سنگین و مهمی که بر دوش دارند در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و درست گام بردارند.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.