به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در حضور جمعی از مسئولان و هواداران یزدی برگزار شد بازیکنان تیم پیشگامان با ارائه یک بازی منطقی و فنی حریف مدعی خود را شکست دادند.
تیم هندبال پیشگامان کویر یزد در بازی رفت که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد در یک بازی خیلی حریف خود را با نتیجه 32 بر 31 شکست داده بود.

**تیم هندبال پیشگامان با بازیکنان بومی کار بزرگی انجام داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: جایگاه هندبال این استان در کشور در مکان مناسبی قرار دارد چون با بهره گبری از بازیکنان و کادر فنی بومی موفق به حضور لیگ برتر شد.
مسعود شریعتی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صعود تیم پیشگامان به لیگ برتر مدیون تلاش تمام عوامل دلسوز این باشگاه و همراهی هواداران است.
وی خاطر نشان کرد: برای ماندگاری پیشگامان قطعا باید با جدیت و برنامه ریزی به خصوص بومی سازی به فعالیت های فنی و فرهنگی ادامه داد.

** با قدرت در لیگ برتر شرکت می کنیم
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد گفت: با قدرت و بهره گیری از بازیکنان بومی و کادرفنی آماده در لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت می کنیم.
مهدی پیشکوهی پور افزود: بومی سازی و توجه به ظرفیت های داخل استان در هندبال جزو برنامه های ماست و با درایت و همکاری سایر دست اندرکاران برای کسب افتخار و ماندگاری در لیگ برتر می کوشیم.

**داور باید بهتر عمل می کرد
سرمربی تیم هندبال پرواز اصفهان گفت: داور مسابقه در مجموع باید بهتر قضاوت می کرد ولی به هرحال 2 تیم بازی خوبی را در طول این پیکار حساس به نمایش گذاشتند.
کوروش غفاری افزود: هرچند بازیکنان ما در نیمه اول این دیدار خوب ظاهر نشدند ولی در نیمه دوم با همت کادرفنی و تلاش بیشتر بهتر بازی کردیم.
وی برای تیم پیشگامان در لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و از تماشاگران یزدی بخاطر رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی در این دیدار تشکر کرد.

**راهیابی به لیگ برتر را تقدیم تماشاگران می کنم
سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد گفت: پیروزی بر تیم هندبال پرواز اصفهان و صعود به لیگ برتر باشگاه های کشور را به تمام هواداران متعصب تیم تقدیم می کنم.
ابوالفضل حیدری افزود:بازیکنان تیم ما در طول مسابقه به وظایف خود بر اساس شناختی که از حریف مدعی خود داشتند بازی بسیار خوبی را به نمایش گداشتند.
وی تصریح کرد: فعالیت های دلسوزانه باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و همراهی مسئولان و تماشاگران همه در موفقیت و کسب افتخار برای هندبال یزد موثر بود.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و 10 شهرستان استان، هیات هندبال فعالیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.