به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش افزود: تربیت دانش آموزان در مدارس علمیه به نفع مردم و کشور است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته تربیت اسلامی خاطر نشان کرد: رسالت حقیقی نظام آموزش و پرورش با رویکرد تربیتی هویت می یابد.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: مسئولیت نیروهای پرورشی در مدارس بسیار خطیر است که باید علاوه بر ساعات کاری خود وقت بیشتری را صرف تربیت دانش آموزان کنند.
محی الدینی با تاکید بر اهمیت حوزه پرورشی اظهار داشت: در این حوزه باید بهترین نیروها به کار گرفته شوند زیرا اصل و اساس کار آموزش در کنار آن پرورش و تربیت دانش آموزان است.
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: فعالیت های پرورشی در کنار برنامه های آموزشی با همکاری مربیان و کادر مدارس محور برنامه های این اداره است.
سیدعلی کارآموز افزود: فرهنگیان برای تربیت دینی دانش آموزان با همراهی اولیا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و باید مسائل تربیتی در اولویت باشد.
در این جلسه برنامه های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، بررسی وضعیت مدارس وقفی، اعلام برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و برگزاری همایش تجلیل از دانش آموزان ایتام در آستانه سال جدید مطرح شد.
همچنین اعضای جدید انجمن اولیاء و مربیان مدارس ابلاغ عضویت خود در شورای آموزش و پرورش را از امام جمعه و فرماندار مهریز دریافت کردند.
مهریز 10 هزار دانش آموز، 100 مدرسه و 2 حوزه علمیه با 200 طلبه است.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.