به گزارش خبرنگارایرنا ، محمدحمیدی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کلاله از رفع مشکل زمین محل احداث ساختمان یک واحد آموزشی خیرساز دیگر از سوی شهرداری کلاله خبرداد و افزود: با آغاز عملیات اجرایی این مدرسه با مشارکت فرهنگیان در آینده نزدیک، تعداد مدارس خیرساز و درحال احداث این شهرستان به پنج واحد افزایش می یابد.
رئیس شورای آموزش و پرورش کلاله همچنین گفت: تاکنون دراین شهرستان خیرین مدرسه ساز در احداث وبهره برداری ساختمان 30 مدرسه با 140 کلاس مشارکت داشته اند.
حمیدی در ادامه این جلسه اظهار داشت: با تصویب شورای آموزش و پرورش کلاله هشت مدرسه متروکه این شهرستان که سال ها بلااستفاده بود، به دلیل ناامن بودن برای دانش آموزان تخریب می شود.
مدیر آموزش و پرورش کلاله نیز در این جلسه از برگزاری جشن نیکوکاری در 216 مدرسه این شهرستان خبرداد و گفت: هدایای جمع آوری شده دراین جشن ، قبل آغاز تعطیلات نوروزی بین دانش آموزان نیازمند مدارس توزیع خواهد شد.
فرشید قرناس قمیش ادامه داد: جمعی از فرهنگیان شهرستان کلاله ماهانه 11 میلیون ریال از حقوق خودرا برای کمک به دانش آموزان نیازمند اختصار می دهند.
وی گفت: کمک های ماهانه فرهنگیان درقالب 313 کارت هدیه درآستانه سال نو بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.
در شهرستان کلاله که با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان واقع است، 26 هزار و 845 دانش آموز در 216 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.