به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی شنبه شب در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: پایش کارگروهها و ستادهای مختلف استان توسط بخش های خصوصی همچون خانه صنعت ، تجربه خوبی برای استان یزد است.
وی افزود: در کنار ارزیابی عملکردها ، پایش روند فعالیت ها و حتی موضوعات مطرح شده در جلسات نیز با مشاوره فکری دستگاههای مختلف ، می تواند به نتیجه گیری بهتر و موثرتر کمک کند.
استاندار یزد با بیان بالا بودن جایگاه کمیته پایش عملکرد ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: همکاری دستگاههای استان با این کمیته بسیار ضروری است.
طالبی خاطرنشان کرد: دستورات ستاد اقتصاد مقاومتی استان باید به گونه ای تنظیم شود که در حوزه اختیارات ستاد باشد و برای این کار ، بهتر است قبل از تصویب در کمیته ای متشکل از کارشناسان ، بررسی شود.
وی درباره ارائه آموزش روشهای تأمین مالی و بورس هم گفت: باید این جلسات آموزشی تداوم یافته و به صورت تخصصی و ویژه در بخش های صنعتی و جاهای دیگر همراه با معرفی ظرفیت ها برگزار شود.
استاندار یزد بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای کارفرمایان و مردم به منظور معرفی بورس و ظرفیت های مالی سرمایه گذاری در استان ادامه داد: باید نقش آفرینی کارآفرینی و لزوم تأمین سرمایه در واحدها آموزش داده شود.
طالبی درباره مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی درباره لزوم تأمین روپوش مدارس از ظرفیت نساجی و تولیدات استان هم گفت: این مصوبه برای اجرا در مهرماه امسال دیر بود ولی برای سال آینده در سطح استان اجرایی خواهد شد.
در حاشیه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر ستاد گفت: امشب گزارشی از وضعیت مشکلات واحدها بویژه در تأمین نقدینگی و منابع مالی از بازار پول و تنوع سرمایه و معرفی بازار سرمایه ارائه شد.
سیدمجتبی حسینی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راههای آشنا کردن مردم و کارآفرینان با بازارهای متنوع تأمین سرمایه و حمایت از عرصه تولید از اهداف این گزارش بود.
علی اکبر کلانتر دبیر کمیته پایش مصوبه اقتصاد مقاومتی استان یزد گزارشی از وضعیت اجرای مصوبات و مشکلات موجود در عدم اجرای برخی مصوبات ارائه کرد.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.