حسن کنجکاو منفرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد با اشاره به اینکه بر خلاف گذشته هم اکنون به خاطر مقام های خوبی که والیبال ایران در جهان دارد، اقبال خانواده ها و جوانان به این رشته خوب است افزود: باید برای استفاده از وضعیت موجود و تعالی والیبال نسبت به راه اندازی باشگاه اقدام کرد.
وی ادامه داد: اگر باشگاه های قانونی با کادر قوی و مربیان برجسته راه اندازی شود قطعا با ظرفیت های انسانی و جوانان مستعد و علاقه مندی که در کشور وجود دارد شاهد یک تحول و حرکت عظیم در این رشته جذاب خواهیم بود.
مدرس والیبال استان یزد خاطر نشان کرد: در سال های گذشته نوجوانان و جوانان فقط با اصرار زیاد و تعداد محدودی وارد این رشته می شدند، ولی الان شاهدیم که حتی خانواده ها خود نسبت به تشویق فرزندان برای فعالیت در والیبال اقدام می کنند.
کنجکاو منفرد تصریح کرد: تقویت باشگاه های فعال ورزشی و همچنی همکاری و حمایت دولت و همراهی رسانه های گروهی و برخی دستگاه های اجرایی همانند شهرداری ها و آموزش و پرورش برای توسه این رشته نیاز است.
وی تاکید کرد: ورود بخش خصوصی و خیران و همراهی حامیان مالی نقش مهمی در گسترش روز افزون والیبال در تمام استان ها دارد و باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها با همدلی بهره گرفت.
پیشکسوت والیبال کشور خاطر نشان کرد: رسانه های گروهی باید همانند گذشته با تهیه و انعکاس اخبار تیم ها و باشگاه ها موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر حامیان مالی و باشگاه ها شوند.
کنجکاو منفرد به والیبال یزد اشاره کرد و بیان داشت: اقبال به این رشته در سال های اخیر نسبت به گذشته بسیار متفاوت است و باید زمان حال را دوران طلایی والیبال استان ذکر کرد.
وی گفت: استقبال از والیبال در یزد با کارهای خوبی که انجام شده مناسب است ولی هنوز جای کار و فعالیت بیشتر وجود دارد و باید با ایجاد باشگاه های قوی و حمایت از آنها گام های بلندتری را برداشت.
هم اکنون تیم خاتم اردکان در لیگ برتر و همچنین تیم های شهداب یزد، خاتم جوان و صنایع اردکان سه نماینده استان در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور هستند.
استان یزد 48 هیات و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد که حدود 2 هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.