به گزارش ایرنا ، راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سال قبل با شکوه بیشتر از دو مسیر میدان شهید بهشتی تا خیابان امام خمینی (ره) به سمت چهار راه شهدا ( تکیه امیرچخماق ) و مسیر میدان بعثت به سمت تکیه امیرچخماق آغاز شد.
یزدی های با بصیرت در سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان های امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند.
اقشار مختلف مردم با حمل پارچه نوشته، و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در شهرها و بخش های استان در این راهپیمایی حضور پرشور دارند.
مردم قهرمان و همیشه در صحنه شهر یزد در مرکز استان نیز همانند سایر برنامه های ملی این بار با شور و شوق بیشتر در آیین راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند و با تجمع در میدان آزادی به سمت میدان شهدا حرکت کردند.
حضور جوانان به خصوص دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران و هنرمندان، روحانیون، بازاریان و اصناف در زمانی که تحریم های اقتصادی ، فشار زیادی به مردم وارد کرده در کنار مسوولان ، چهره زیبایی به این نمایش اقتدار و عظمت مردم داده است.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.