به گزارش ایرنا ، در بیانیه مشترک حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی و محمد کاظمی نسب آمده است: مردم با گذشت 40 سال از انقلاب همه ناملایمات و سختی ها را به جان خریدند تا به انقلاب آسیبی نرسد.
در بخشی از بیانیه نوشته شد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای ابرکوه و مهردشت علاوه بر حضور باشکوه در آیین های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 11نقطه این شهرستان با راهپیمایی با شکوه خود در 22 بهمن تمام معادلات دشمن را به هم زدند.
امام جمعه و فرماندار ابرکوه تصریح کردند: مردم با شکوه خاصی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن وفاداری خود را از انقلاب ، آرمان ‌های امام خمینی (ره) ، منویات مقام معظم رهبری و شهدا به نمایش گذاشتند و بار دیگر توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.
در این بیانیه همچنین آمده است: با حضور مردم در صحنه های انقلاب، ایران اسلامی به قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شد و استکبار نیز از این اتحاد و همبستگی خشمگین است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی و محمد کاظمی نسب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی ، مردم را از تداوم و استمرار در راه امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب باز نخواهد داشت ، تاکید کردند : بی شک حضور یکپارچه و سرشار از شادی مردم در این آیین ملی دفاع از انقلاب و ارزش ها و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و شکست استکبار جهانی است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.