عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در انتقاد به ضعف دولت در رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم گفت: گفتار درمانی مشکلی از کشور حل نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی اظهار داشت: فشار اقتصادی به همراه بیکاری امروز فشار زیادی را به مردم متحمل کرده است، روسای قوا به جای گفتار درمانی دست به عمل بزنند.

وی بیان کرد: فشار اقتصادی امروز کمر مردم را خم کرده است، ‌تلفیق بیکاری با حقوق حداقلی به همراه گرانی برای خانواده‌های ضعیف کشنده شده است، آقای رییس‌جمهور و سران سه قوه از گفتاردرمانی دست بردارید و به طور جدی با مفسدان برخورد کنید.

نماینده مردم پنج شهرستان یزد اضافه کرد: متاسفانه در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند اقتصاد بچرخد، هفت سال است که در حوزه انتخابیه بنده یک کارخانه فولاد در حال احداث است و همچنان نیمه کاره باقی مانده است، بخش خصوصی نیز پیگیر کارها است اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

صباغیان با اشاره به حیف و میل سرمایه های مردمی بیان کرد: سازمان بهزیستی پول مردم را گرفته و برای آنها خانه ساخته است اما پس از یک سال در شهرستان بافق خانه تخریب شده است و قابل سکونت نیست که در این زمینه انتظار داریم مسئولان و شخص وزیر کشور این موضوع را لررسی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.