به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی آسودی روز دوشنبه در جمع مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی یزد افزود: دستاوردهای حوزه دفاعی کشور در 40 سال اخیر، قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.
وی ادامه داد: به برکت تکیه به داخل و بهره گیری از توان و تخصص جوانان متعهد و با ایمان، جمهوری اسلامی به یک کشور قدرتمند در عرصه دفاعی تبدیل شده و به راه خود ادامه می دهد.
یادگار دوران دفاع مقدس تصرح کرد: دستاوردهای نیروهای مسلح در 40 سال گذشته نشان از آمادگی، عزت، اقتدار و توانایی نیروهای مومن و فداکار دارد.
آسودی خاطر نشان کرد: به برکت 40 سال ایستادگی در برابر دشمنان، امروز علاوه بر حذف 24 هزار مستشار نظامی در کشور، کمک‌ های مستشاری ایران بنا به درخواست آنان به کشورهای منطقه ارائه می شود .
وی همچنین، کمک به قدرتمند شدن جبهه مقاومت، الگو شدن نظام اسلامی در عرصه دفاعی و پیروزی مقتدرانه کشورمان را در دفاع در برابر تهدیدهای استکبارجهانی از ثمرات 40 سال گذشته ذکر کرد.
همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: باید با الگو گیری از شهدای والامقام و پیروی از فرامین فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری در مسیر عزت و سرافرازی نظام مقدس اسلامی حرکت کنیم .
سرتیپ فتح الله جمیری افزود: عزت و اقتدار کشور در گرو ایستادگی در برابر دشمنان و مقاومت است که باید همواره در این محور که سعادت به همراه دارد حرکت کنیم .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.