رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انقلاب اسلامی با عظمت و شکوه تمام در این 40 سال تمام دشمنان و بدخواهان خود را زمینگیر کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره پنجم با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: رکن رکین پیروزی انقلاب اسلامی رهبری و همراهی مردم بوده به طوری که امام راحل با پشتیبانی و کمک مردم توانست در عصر پرتلاطم امروز حاکمیت قرآن و اسلام را به شایستگی نشان دهد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در این 40 سال دشمنان ما از هر منفذ و فرصتی برای سنگ‌اندازی در مقابل این نظام ارزشی بهره گرفتند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند اما با هوشیاری مردم و آگاهی و بصیرت آنها همه این ترفندها خنثی شده و ما امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری بهترین شرایط و موقعیت را در این کشور تجربه می‌کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: نهاد انقلاب اسلامی بعد از 40 سال به یک درخت تنومندی تبدیل شده که در سایه آن تمام آزادیخواهان دنیا توانسته‌اند جشن عزت و عظمت برگزار کنند.
پوستی با بیان اینکه در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شورا و شهرداری طرح‌های مختلفی را افتتاح و به مردم اردبیل تقدیم‌ می‌کند، گفت: ما هر چقدر برای این مردم خدمت کنیم باز هم کم است چرا که همه توفیقات و دستاوردهای نظام اسلامی را با حضور و شکوه مردم در صحنه به نظاره ایستاده‌ایم.
وی حساسیت راهپیمائی امسال را در یوم‌الله 22 بهمن یادآور شد و بیان کرد: از آن جهت که آمریکا و ایادی غرب چشم دیدن عظمت این نظام و مردم را ندارند همه در این تجمع باشکوه حاضر خواهیم شد تا بار دیگر به دنیا اعلام کنیم که در سایه انقلاب اسلامی ما به شرافت و عزت تمام عیار دست یافتیم و به هیچ وجه این دستاوردها ضایع و نابودشدنی نیست.
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با تسلیت درگذشت عبادی از جانبازان دفاع مقدس گفت: این جانباز دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها تحمل درد جانکاه دوران جنگ تحمیلی در یک ایثار تمام عیار دیگر با اهدای اعضای خود سعی کرد تا درد و آلامی از بیماران نیازمند و چشم به راه را التیام بخشد.
پوستی به ایراد هیئت تطبیق فرمانداری اردبیل در مورد کمک یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری برای کمک و مساعدت به تیم فوتبال شهرداری اشاره کرد و افزود: براساس نامه معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان بازرسی شهرداری از تیم‌داری منع شده و ما نمی‌توانیم در این زمینه برخلاف رویه قانونی و نامه‌نگاری‌های انجام شده عمل کنیم.
وی ادامه داد: ما در کمک به تیم شهرداری می‌توانیم از طریق سازمان فرهنگی و ورزشی این مبلغ را بدون اسم بردن از تیم‌داری شهرداری در فوتبال به حساب این تیم واریز کنیم تا در این شرایط حساس تیم شهرداری در لیگ سه بتواند بازی‌های خود را انجام دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.