به گزارش ایرنا، به مناسبت چهل سالگی انقلاب، زنگ انقلاب با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان محلی و اولیاء دانش آموزان در مدرسه دخترانه شهید اصغر جهانی مهردشت نواخته شد.
محمدعلی طالبی استاندار یزد و هیات همراه (‌محسن صادقیان ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و ‌عباس حیدری ‌مدیرکل حوزه استاندار) در بدو ورود به ابرکوه مورد استقبال فرماندار ، امام جمعه ، تعدادی از مدیران شهرستان و مردم قرار گرفت.
وی با حضور در روضه الشهدا با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
بهره برداری از پروژه های عمرانی، سخنرانی و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه های سفر یک روزه طالبی و هیات همراه به ابرکوه است.
طالبی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با گرامیداشت دهه فجر و قدردانی از تلاش کسانی که در پیروزی و تداوم انقلاب از ایثار آنها گفت: آنها با پیروی از حضرت امام (ره) دستاوردهای بزرگ انقلاب را به نسل امروز و آینده تقدیم کردند.
استاندار یزد اظهار کرد : مهمترین مسئولیت و وظیفه ما در شرایط فعلی، تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگویی آنها برای نسل جدید است که تصویر روشنی از دوران انقلاب و قبل آن ندارند.
استاندار یزد تاکید کرد: چه بسا ممکن است نسل های بعد از انقلاب در مواجهه با شرایط امروز و تبلیغات مسموم دشمنان علیه انقلاب و نظام دچار شبهه شوند.
وی یادآور شد : امروز، بیان آرمان ها و اهداف انقلاب و تبیین شرایطی که نسل انقلاب در آن قرار داشتند و مردم به خاطر آن به پا خاستند و انقلاب کردند، مهمترین مسئولیت همه ماست.
طالبی عنوان کرد: جایگاه فعلی ایران در حوزه های مختلف نسبت به قبل از انقلاب خصوصا در بُعد علمی و آموزشی قابل مقایسه نیست، زیرا ایران از جمله کشورهای پیشرو در ابعاد مختلف توسعه است و جایگاه بزرگی در دنیا دارد.
استاندار یزد، ادامه داد : جمعیت دانشگاهی ما نسبت به دیگر کشورها قابل توجه است که از دستاوردهای انقلاب است.
به گفته وی تبیین دستاوردها مهمترین وظیفه ما نسبت به جوانان به ویژه دانش آموزان است که باید با مطالعه تاریخی عمیق در رابطه با شرایط کشور، شناخت آرمان ها و اهداف انقلاب سعی کنند، تا در مسیر همان اهدافی که اعتلای انسان و کشور را در پی دارد، گام بردارند.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.