به گزارش ایرنا مراسم نواختن زنگ انقلاب در مازندران به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) ساری با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران و برخی دیگر از مسئولان و مدیران استانی برگزار شد.
استاندار مازندران در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی جزو کشورهای آزاد دنیاست، در حالیکه بسیاری از کشورهای مدعی توسعه و آزادی حتی تا دوسال پیش حق رای به زنان خود نمی دادند.
وی افزود: علیرغم تمام محدودیت ها و موانعی که برای کشورمان ایجاد کرده اند در تمامی حوزه ها از نشر کتاب گرفته تا حوزه دانش، اقتصادی، نانو و هسته ای و غیره جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.
حسین زادگان گفت: همچنین در ایجاد و به لحاظ تعداد سازمان ها و تشکل های مردم نهاد جزو کشورهای توسعه یافته هستیم که این سازمان ها برگرفته از خود مردم تلاش دارند در کنار دولت مشکلات را حل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم گفت: 40 سالگی انقلاب جشن تکامل و بلوغ انقلاب است، بلوغ و تکاملی که چهار نسل توانسته آن را به سرانجام برساند.
عسکری نیکزاد افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از معدود انقلاب های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی زمان بوده که تمام ارکان را دربرگرفت.
وی ادامه داد: امام (ره) اسلام سیاسی را به شکل واقعی آن به ایران و دنیا شناساند و انقلاب اسلامی نتیجه سالها و بلکه قرن ها مبارزه با غارت و زورگویی حاکمانی خودرای است.
در این مراسم کیک چهل سالگی انقلاب نیز بریده شد و همچنین تفاهمنامه آغاز عضوگیری شاخه دانش آموزی سمن ها بین استانداری و آموزش و پرورش مازندران امضا شد.
مازندران 4800 مدرسه با حدود 530 هزار دانش آموز دارد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.