به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری میبد،' احمدعلی دشتی پور' در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ‌خصوص برای جوانان و نسلی که سال‌های دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، گفت: ترویج و توسعهٔ فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت وجدانی و دینی است و نباید در چارچوب مقررات و محدودیت‌های اداری مورد توجه قرار گیرد.
دشتی پور در ادامه با تقدیر و تشکر از برگزاری جلسات هماهنگی امور ایثارگران اظهار داشت: بسیاری از مشکلات خانواده معزز شهدا، ایثارگران، مباحث مرتبط با گلزارهای شهدا و غیره را می‌توان در این جلسات بررسی و مرتفع نمود.
وی در ادامه بر برگزاری جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران به‌ صورت ماهیانه تأکید کرد.
مشاور استاندار در امور ایثارگران همچنین دیدار از خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران را اقدامی شایسته برای ترویج و توسعهٔ فرهنگ و شهادت در جامعه قلمداد کرد.
فرماندارمیبد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اهمیت دادن به فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: امروز که شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم می‌توان با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه را حل کرد.
حسین فلاح افزود: خانواده معظم شهدا ولی‌نعمت ما هستند و هر قدمی برای این عزیزان برداریم باز نمی‌توانیم فداکاری آن‌ها را جبران کنیم.
در این جلسه مسئولین گزارشی از برنامه‌های حوزه ایثارگران مرتبط با حوزه کاری خود را ارائه کردند و پس از بحث و تبادل‌نظر مصوب شد تا بنیاد شهید شهرستان با اعلام فراخوان طراحی تمثال شهدای شهرستان بر روی کاشی و نصب آن در ورودی هر محله را پیگیری نماید.
همچنین مقرر شد بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، آمار دقیق رزمندگان شهرستان در دفاع مقدس را جمع‌بندی و تفکیک نمایند و در برنامه‌های دیدار و تجلیل از ایثارگران قرار دهند.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.