به گزارش ایرنا حسین فلاح روز شنبه در نشست چهل سالگی انقلاب افزود: تصاویر می تواند به گونه ای بیان کننده بسیاری چیزهایی باشد که شاید در قالب ابزارهای دیگر نتوان به آنها پی برد ، همچنین با گفت و گو با کسانی که زمان های گذشته را به یاد دارند می توان پی برد که به برکت انقلاب اسلامی بسیاری پیشرفت ها حاصل شده که شاید در کنار آن ها آسیب هایی هم وجود دارد اما این دست آوردهای به دست آمده و پیشرفت ها بستر رفاه اجتماعی را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد : حرکت هایی با قصد و نیت ضعیف جلوه دادن دست آوردهای انقلاب انجام می گیرد که به واقع ظلم هست و باید به برکت 500 خون شهید در میبد و رشادت های 2 هزار و 500 رزمنده میبدی واقعیت ها و امکاناتی که شکل گرفته و شکل می گیرد را نشان داد.
فرماندار میبد یادآور شد : اگر هزینه ای هم صرف می شود باید برگزاری برنامه های متنوع و خوب فرهنگی و پررونق که ماندگاری داشته باشد را مورد عنایت قرارداد.
فلاح گفت : همه ما مسئولین از قشر های متوسط و آسیب پذیر جامعه هستیم و این خود فرصتی است مغتنم که می توانیم نمودی از انقلاب را آن طور که در خاطر داریم ارائه دهیم و تبیین نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد نیز در این نشست گفت : در این چهل ساله انقلاب خدمات و فعالیت های خوبی شکل گرفته و دست آوردهایی حاصل شده که متاسفانه به علت غافل شدن این دست آورده ها برای همه تبیین نشده است.
علیرضا ابوالحسنی خاطرنشان کرد : امسال که دشمنان عزم خود را جزم کرده اند که نگذارند مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند باید همه هرچه در توان داریم برای معرفی و تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی به کارببندیم.
وی گفت : سپاه پاسداران نمایشگاهی را در ارائه دست آوردهای انقلاب برپا کرده اند و وظیفه همه ادارات و ارگان ها هست که همه تلاش کنند با هماهنگی و اقتدار در این نمایشگاه به ارائه عملکردها و دست آوردها در حوزه مرتبط به خود بپردازند.
فرمانده سپاه ناحیه میبد نیز ضمن درخواست از مسئولین ادارات در همراهی و همکاری برای برپایی نمایشگاه که مراحل برگزاری آن در حال انجام است ، تصریح کرد : این نمایشگاه باید با تامین محتوا چهل سال انقلاب را نشان دهد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.