به گزارش ایرنا ، علی‌اصغر سلمانی روز سه‌شنبه در نشست خبری مشترک هیات مدیره اتاق اصناف و مسئولان بسیج اصناف و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار داشت: محور اصلی ویژه‌برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب کمیته اصناف با محور خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی به عموم مردم به‌ویژه اقشار بی‌بضاعت و نهایتاً اطلاع‌رسانی از عملکردها طراحی‌شده است.
وی با اشاره به تقارن برنامه‌های هفته استقبال از دهه فجر از پنجم تا یازدهم بهمن‌ماه با ایام فاطمیه افزود: بیشتر برنامه‌ها در قالب فضاسازی و تبلیغات محیطی و آذین‌بندی بازار و ورودی فروشگاه‌هاست که مهم‌ترین آن‌ها دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان ، تهیه و توزیع سبد کالا بین خانواده‌های بی‌بضاعت ، همایش سادات و برگزاری همایش رهروان فاطمی ویژه بانوان است.
رئیس بسیج اتاق اصناف استان یزد با اشاره به پیش‌بینی تهیه و توزیع چهار هزار سبد کالا میان خانواده‌های بی‌بضاعت ، ادامه داد: برگزاری اجلاس اصناف، عطرافشانی قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ه) و انقلاب ، برگزاری دومین یادواره شهدای حمل‌ونقل کشور با عنوان «دربست تا بهشت» و دیدار و تجلیل از 40 خانواده شهید و ایثارگر اصناف استان از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر( 12 تا 22 بهمن) است.
سلمانی برگزاری جشنواره فروش فوق‌العاده در واحدهای صنفی منتخب، برگزاری کلاس‌های فقه بازار با محور چهل‌سالگی انقلاب، حضور گسترده در آیین نماز آدینه و همچنین راهپیمایی عظیم 22 بهمن و نیز برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی این روز را هم ازجمله این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.
در این جلسه معاون بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد هم گفت: 21 کمیته ویژه برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر تشکیل شد که جلسات هفت کمیته آن زیر نظر معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد است.
علی افشار پور افزود: 2 کمیته نمایشگاهی و نیز کمیته اصناف آن با دبیری سازمان صنعت 40 برنامه تدارک دیده که با همکاری بخش‌هایی همچون اتاق اصناف برنامه‌ها را برگزار می‌کند.
در این نشست «محمدمهدی باغستانی»، «سید حسن ضیائی» و «علیرضا حسنی» رئیس و نواب اتاق اصناف و همچنین علی قنبر زاده دبیر کارگروه تخصصی صنایع‌دستی بسیج اصناف کشور نکاتی را درباره برنامه‌های امسال و عملکردهای بیان کردند.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.