به گزارش ایرنا ، رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه روز دوشنبه در نشستی که برای هماهنگی افتتاح پروژه‌ها تشکیل شد، افزود: مهم‌ترین رسالت مسئولان، تبیین دستاوردها و خدمات نظام در چهار دهه انقلاب اسلامی به مردم است.
محمدکاظمی نسب افزود: در این مدت از سوی نظام و به همت دولتمردان خدمات و دستاوردهای عظیمی به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند ارائه شد.
وی اظهار داشت : باوجود شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، خدمات شایانی در این مدت انجام شد و ارائه خدمات به مردم قابل‌تحسین است.
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها در انعکاس دستاوردها استفاده شود، تصریح کرد: دراین‌ارتباط رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها ، فضای مجازی ، سراچه‌ها و پایگاه‌های خبری و نشریه‌ها برای انعکاس دستاوردها تلاش‌های مضاعفی داشته باشند.
کاظمی نسب خاطرنشان کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با عزم جدی دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند که نظام بعد از چهار دهه چه خدمات و دستاوردهایی داشته است .
وی بیان داشت: آنچه مسلم است، دشمنان نظام ما، کاری به گروه‌های راست و چپ و گرایش‌های سیاسی در ایران ندارند ، آن‌ها تلاش دارند خدمات و دستاوردهای نظام را در میان مردم کم‌رنگ جلو دهند.
فرماندار ابرکوه تأکید کرد: رسانه‌ها با توجه به رسالت عظیمی که در اطلاع‌رسانی دارند، دراین‌ارتباط تلاش کنند، هرگونه کوتاهی در این راستا، همسویی با دشمنان و سلطنت‌طلب‌هاست.
کاظمی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: تعدادی از پروژه‌های شهرستان با حضور مسئولان استان یزد در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
در ادامه نشست یادشده بخشداران مرکزی و بهمن ابرکوه گزارشی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری ارائه کردند.
همچنین مهدی غیب الهی ، مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، 50 پروژه مختلف با 50 میلیارد ریال هزینه آماده بهره‌برداری است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه هم یادآور شد: از سوی کارآفرینان ، 182 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، فراگیر و مشاغل خانگی با 190 میلیارد ریال تسهیلات بهره‌برداری می‌شود.
ناصر زارع بابیان اینکه 6 شرکت تعاونی جدیدالتأسیس در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت : 42 طرح مشاغل خانگی هم افتتاح خواهد شد که زمینه اشتغال 300 نفر فراهم می‌شود.
همچنین سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امام حسین (ع) گفت: با صرف 10 میلیارد ریال بودجه دولتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران که با زیربنای 900 مترمربع ساخته ‌شد، در دهه فجر افتتاح می‌شود.
عباس حسنی اظهار داشت: این مرکز باهدف ارائه آموزش در قالب هفت کارگاه فعالیت خواهد داشت.
همچنین رضا خاموشی ، رئیس اداره ورزش و جوانان افزود : سالن هزار و 200 نفرِی شهید حسن شیخی که یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی استان یزد است ، با صرف 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنین دکتر محمدعلی شیخی مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: تأسیسات و بخش بستری که با صرف 150میلیارد ریال و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با 27 میلیارد ریال هزینه و با 850 مترمربع زیربنا در 2 طبقه ساخته شد ، به بهره‌برداری می‌رسد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.