رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دستور کار داریم گفت: این سازمان 250 برنامه متنوع با 35 عنوان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس ملازینلی در نشست با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری، ورزشی و هنری اظهار داشت: در این سال ها مردم در حوزه آسیب های اجتماعی اقداماتی را در نظر داشتند شهرداری انجام دهد که متاسفانه انجام نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری در سال‌های گذشته کمتر فرصت یافته در برخی موراد ورود کند اما با نگاه شورای شهر بودجه‌های خوبی را برای برخی فعالیت‌ها در نظر گرفته و شهرداری باید پتانسیل خود را جمع کند و در حوزه پروژه های خرد عمرانی گام بردارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، شهرداری یزد به تشریح برنامه‌های در دست اقدام برای چهلمین سال انقلاب اسلامی پرداخت و اضافه کرد: در حوزه فرهنگی برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است و به دلیل تقارن با ایام فاطمیه باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم که تا پایان بهمن ماه رویدادها و برنامه های فرهنگی را خواهیم داشت.

ملازینلی همچنین از اجرای کنسرت موسیقی در پایان بهمن ماه یا اوایل اسفند با حضور محمد اصفهانی خبر داد و عنوان کرد: جشنواره طنز و استندآپ کمدی نیز با رویکرد کشف استعدادها به مدت 10 روز در یزد برگزار می شود که اجرای آن از 22 بهمن ماه خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، شهرداری یزد از دیگر برنامه های این سازمان را طرحی برای معرفی شهر جهانی یزد عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح با همکاری انجمن شهرهای گردشگری که در شهر لهستان مستقر است برگزار می شود به این شکل که نوجانان و کودکان یزدی در کلیپ های کوتاه به معرفی شهر یزد خواهند پرداخت تا با شرکت در جشنواره ویژه ای که در لهستان برگزار می شود برای استان نیز رتبه  داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.