به گزارش ایرنا مجیدصیادی روز چهارشنبه در بازدید از زندان شهرستان اردکان افزود: با توجه به اینکه بازدید بسیار کامل وجامعی از کلیه قسمت های زندان اردکان داشتیم، فضاها به نوعی طراحی شده است که در داخل زندان نیاز به نقل و انتقالات اضافه نیست و زندانی می تواند در همه شرایط از کلیه فضاها به خوبی وسادگی استفاده نماید که این جزو نکات مهم و مثبت هر زندان محسوب میگردد.
وی همچنین اشتغال های خوبی که برای زندانیان مهیا شده است را جزو نکات بارز و بسیار مثبت زندان شهرستان اردکان برشمرد.
صیادی در ادامه افزود: به کارگیری روحانیون که فعالیت های متعدد و متنوعی دارند و نگهداشت نیروی انسانی و فعالیت های فرهنگی به درستی در این زندان انجام شده است و البته در بحث ساخت وساز و فضاهای ایجاد شده ، توجه بسیار زیادی به رفاه زندانیان شده است و اثرگذاری محیط که می تواند روی بازپروری فکری و ذهنی و بازگشت سعادت مندانه مددجویان به جامعه را داشته باشد خیلی قابل توجه و تقدیر می باشد.
معاون سلامت،اصلاح وتربیت زندانهای استان چهار محال وبختیاری با اشاره به کارهای بسیار ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان و تلاش درجهت راه اندازی بهداری استاندارد، اظهار داشت: طبیعتا آنچه که ما در زندان اردکان دیدیم تعامل، همکاری و همدلی بسیار خوب بود که امیدواریم انشاالله این روند ادامه پیدا کند و ما هم بتوانیم از تجارب ارزنده این زندان استفاده لازم را داشته باشیم .
وی گفت: اگر مساعدت های لازم انجام شود و طرح وبرنامه های موجود در این زندان به اتمام برسد ،می توان زندان اردکان را به عنوان زندان پایلوت معرفی نمود.
در این بازدید که با همراهی حسن مددی مقدم رئیس زندان اردکان و در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر و همچنین کسب تجربه صورت گرفت، کلیه فعالیت های سازمانی و همچنین بخش های مختلفی از جمله اندرزگاه ها، سالن ورزشی ولایت و آمفی تئاتر، کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی، بهداشت و درمان و مددکاری، محافل انس با قرآن و…مورد بازدید قرار گرفت.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.