به گزارش ایرنا 'کبیری'، رییس هیات مدیره جامعه نابینایان استان یزد در این مراسم گفت: هر ساله در بزرگداشت و روز رودکی مراسم شب شعر برگزار می شود که امسال نیز در چهارم دی ماه این شب شعر برگزار شد.
محمود الهام بخش، از شعرای سرشناس یزدی نیز در این مراسم گفت: افتخار می کنم که در جمع نابینان استان و همچنین شعرای خوبی هستیم و انشاءالله برگزاری این گونه نشست ها در جهت معرفی این استعدادها مثمر ثمر خواهد بود.
عالیه مهرابی، از بانوان شاعره یزدی نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با پیگیری جامعه نابینایان یزد هر سالانه این نشست شب شعر برگزار می شود که باعث شده شعرای استان در این نشست حضور یافته و به انتقال تجربیات بپردازند و امیدواریم این گونه شب شعرها در طول سال نیز استمرار داشته باشد.
زهرا فاتحی، استاد دانشگاه نیز در این مراسم اظهار داشت: بنده افتخار هم نشینی با تعدادی از این بزرگواران را دارم.
این شاعره یزدی ادامه داد: در منزل همکاران نابینای شاعرم که حضور می یابم تمیزی محیرالعقول خانه های آنها تحسین برانگیز است و بسیاری از ریزه کاری هایی را که ما در زندگی عادی نمی بینیم آنها توجه دارند و به دوستی با نابینایان افتخار می کنم.
در این مراسم که با حضور فخرالسادات خامسی مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، و پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای یزد برگزار شد، استاد محمود ملک ثابت نیز سروده ای از خود قرائت کرد.
اجرای سرود و همخوانی دختران نابینا و تجلیل از شاعران برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود و زینب قنبریان روشندل یزدی و دانشجوی دانشگاه یزد، هاتف کلانتری و سلیمانی از انجمن یادداشت نو، خانم هانفی نابینای یزدی، موحدی فر، نابینای یزدی و دانشجوی روانشناسی دانشگاه یزد و تعدادی از شعرای نابینا نیز سروده های خود را قرائت کردند.
7537/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.