به گزارش روز جمعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، «کیم هی جونگ» در این دیدار افزود: در دنیای حیوانات، اصل بر این است که قوی بر ضعیف پیروز شود ولی ما انسان هستیم و نباید بر اساس این اصل حیوانی پیش برویم و باید به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم.
وی با بیان اینکه جهان به سمت مادیگرایی حرکت می کند، گفت: این امر سبب شده که دین آسیب ببیند، بنابراین باید در زمینه حقوق بشر به همدیگر کمک کنیم که کشورهای قوی ‌تر نتوانند به کشورهای ضعیف ظلم کنند.
اسقف اعظم کره جنوبی خاطر نشان کرد: برای شاد زندگی کردن باید همه ملت ها و کشورها به حقوق بشر اهمیت قائل شوند و به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم.
کیم هی جونگ گفت: من دعا می‌ کنم که همه بتوانیم با همدیگر کمک و همراهی داشته باشیم چون داشتن مذهب ‌های مختلف نباید سبب دوری ما از یکدیگر شود و همه باید به همدیگر کمک کنیم.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پیروان ادیان مختلف باید جلوی جنایت‌ های آمریکا ایستادگی کنند و نگذارند قدرت های شیطانی به اهداف خود برسند.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: دولت آمریکا و خیلی از کشورهای حامی او برای پول، چشم خود را بر تمام جنایت‌های آل‌سعود بسته‌اند و این به هیچ وجه پذیرفته نیست.
وی خاطر نشان کرد: ما دوست داریم ادیانی که در دنیا هستند بر اساس سفارش دین خود نسبت به صلح و رعایت حقوق بشر به وظایف خود عمل کنند.
اسقف اعظم کره جنوبی در سفر به یزد با سرپرست استانداری و جمعی از مسئولان استان دیدار کرد.
7536/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.