فرمانده انتظامی شهرستان تفت از شناسایی و دستگیری دو سارق و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ وحید احمدی در گفت‌و گو با ایلنا به تشریح جزئیات سرقت‌ها و کشف پلیس پرداخت و اظهار داشت: در پی شکایات مردمی در خصوص وقوع سرقت به ویژه در سطح دامداری‌ها، ماموران انتظامی پاسگاه نصرآباد با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی خود  دو نفر از سارقان احشام را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این سارقان که اقدام به سرقت 22 راس گوسفند از دامداری‌های بخش مرکزی شهرستان تفت کرده بودند شناسایی، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی و تخصصی تاکنون به انجام 10 فقره سرقت نیز اعتراف کردند اضافه کرد: این دو سارق در حال حاضر با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند تا مراحل قانونی و تکمیل پرمنده سپری شود.

وی با اشاره به اینکه توانمندی جامعه در پیشگیری از وقوع جرم، زمینه ارتکاب جرایم را به نحو فزاینده ای کاهش خواهد داد، تصریح کرد: همچنین تمامی مالباختگان این سرقت ها نیز شناسایی و پرونده مربوطه در این خصوص تشکیل شده است.

احمدی همچنین از دستگیری شکارچی حیوانات کمیاب در این هفته خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تفت باخبر شدند فردی پرندگان و حیوانات کمیاب محیط زیست در کوهستان های شیرکوه را به صورت غیرمجاز شکار می کند.

وی عنوان کرد: پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی، متهم در کوهستان‌های شیرکوه هنگام شکار شناسایی، دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهش نیز یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار حیوانات محیط زیست بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهندشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.