به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری سه شنبه شب در جمع گروهی از هنرمندان نمایش مهریز در سالن مجتمع فرهنگی هنری این شهر افزود: زبان هنر و اجرای نمایش نقش موثری در ایجاد سرگرمی و بیان مسائل، نیازها و فرهنگ سازی در میان قشرهای مختلف اجتماعی دارد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون توسط انجمن نمایش مهریز کارهای خوبی نیز اجرا شد، بر تداوم این فعالیت ها و استفاده از موضوع های مناسب فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل را با بهره گیری از نمایش می توان بهتر و بیشتر به مردم و جوانان منتقل کرد، و نباید از عرصه هنر نمایش غافل شد.
رستگاری تصریح کرد: دولت و دستگاه های اجرایی به خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان برای انجام برنامه های نمایشی در راستای اهداف انقلاب اسلامی حمایت می کند.
همچنین مسئول انجمن نمایش مهریز گفت: نمایش کمدی
«شیش و بش» از 15 آذرماه 1397 به مدت 20 شب از ساعت 19 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بر روی صحنه می ‌ رود.
ابوالفضل میروکیلی افزود: ‎14 نفر از هنرمندان نمایش منطقه حدود سه ماه برای اجرای این برنامه در حال تمرین هستند و امیدواریم با استقبال و حمایت علاقه مندان به خوبی اجرا شود.
به گفته وی، این نمایش به کارگردانی سعید شهریار، نویسندگی محمد چرمشیر و بازیگری مسلم زارع، محمد مهدی قادری، وحید زارعین، سجاد بیدکی، محمد زارعین، ابوالفضل کریم زاده، مصطفی خانجانخانی، ولی کمال، مهدی معزی، مهناز بیک، ساحل ابویی، فاطمه معز، اکرم زارع و فاطمه واعظی اجرا می شود.
مهریز 10 انجمن فرهنگی و هنری دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.