به گزارش ایرنا، محمد علی طالبی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان یزد افزود: برای موفقیت در امر مهم ازدواج باید همکاری ها بیشتر و یک انسجام به وجود آید.
وی ادامه داد: تعیین متولی مشخص برای انسجام بخشی در راستای تحقق طرح ها و برنامه ها از دیگر موارد مهم در ازدواج است که باید پیگیری و اجرایی شود.
به گفته این مسئول، برای کاهش سن ازدواج در یزد توسط دستگاه های مختلف و با فرهنگ سازی و همراهی مردم و خانواده ها کارهای خوبی انجام شده ولی باید بیش از گذشته همچنان به تلاش ها ادامه داد.
طالبی گفت: انجام برنامه های فرهنگی و به خصوص پژوهشی در حوزه ازدواج از مسائل مورد نیاز و اساسی است که باید توسط دستگاه های مسئول و همکاری مردم و خانواده ها انجام شود.
وی همچنین به موضوع توجه به آموزش، پرداخت تسهیلات و جلب کمک و مشارکت دستگاه ‌های اجرایی و خیران برای پیگیری ازدواج در استان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: همکاری دستگاه های اجرایی در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان و همچنین برنامه های فرهنگی و آموزشی در گسترش ازدواج در استان موثر بوده است.
مسعود شریعتی افزود: باید برنامه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در موضوع ازدواج نسبت به گذشته بیشتر شود چون از مسائل مهم مردم و خانواده همین مسئله است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و ستاد ساماندهی امور جوانان در تمام شهرستان ها نسبت به پیگیری مسائل و مطالبات جوانان به خصوص ازدواج فعالیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.