به گزارش روز پنجشنبه دفتر نمایندگی محمدرضا تابش وی در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: مدرن سازی شبکه حمل‌ونقل و یکپارچگی عملکرد مدیریت همه سازمان‌های مرتبط در این حوزه ضروری است‌.
وی با اشاره به توسعه علم و فنّاوری عنوان کرد: با کشف موتور در دنیای جدید، سرعت جابه‌جایی در جهان گسترش یافت و در دهه‌های اخیر نیز با پیشرفت حیرت‌انگیز علم و فنّاوری، سرعت جابه‌جایی داده‌ها از موتور به الکترون تغییر پیدا کرد که تحولی در همه شئون زندگی بشر رقم خورد.
تابش ادامه داد: باید سازوکار اداره کشور بر چنین اساسی بنا شود و ساختارهای فرسوده را در خدمت کارآمدتر کردن اداره امور و رضایتمندی شهروندان متحول کرد البته این تحول نیازمند تعریف راهبردها، برنامه‌ریزی، تأمین منابع و نظارت بر حسن اجراست.
نماینده مردم اردکان تاکید کرد: بسیاری از نارضایتی‌های مردمی به‌واسطه حس ناکارآمدی دستگاه‌ها و سازمان‌ها و بی‌اعتمادی به آن‌هاست که همه مسئولان باید باکار صادقانه و مستمر، این ذهنیت منفی را برطرف کنند.
وی عنوان داشت: در دهه هفتاد کمتر از پنج میلیون خودرو در کشور تردد می کرد، پیش‌بینی 20 سال آینده، 40 میلیون خودروست که متناسب با این تعداد خودرو نیازمند توجه به زیرساخت‌ها و جاده های استاندارد همراه با لحاظ موارد زیست‌محیطی است.
نماینده مردم اردکان با تاکید بر استفاده از فنّاوری روزآمد و فناوری‌های پیشرفته در اجرای طرح‌های عمرانی به‌خصوص در ایجاد و بهسازی راه‌ها تاکید کرد: کمبود اعتبار و فرسودگی جاده‌های کشور مشکل جدی را در بحث حمل‌ونقل ایجاد کرده است که در استان یزد باید ضمن استفاده از ظرفیت‌های قانونی، تعاملی با واحدهای صنعتی و معدنی جهت مشارکت آن‌ها در طرح‌ها اعمال شود.
تابش در بخشی از سخنانش تصریح کرد : استان یزد به عنوان کانون ثبات و امنیت در مرکز و شاهراه کشور، دارای موقعیت مطلوبی است که باید حداکثر بهره را از این پتانسیل برای ارتقای سطح حمل‌ونقل استانی کرد.
نماینده مردم اردکان همچنین به برخی مسائل شهرستان اردکان از جمله تکمیل جاده چوپانان، بهسازی محور نائین به اردکان، مسائل انتقال بار و مسافر، تعریض ورودی روستای توت و .. اشاره کرد و خواستار پیگیری مجدانه این موضوعات شد.
علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در این دیدار با ارائه برنامه‌های این اداره کل نسبت به موارد مطروحه توسط نماینده مردم اردکان قول پیگیری و ارائه گزارش مربوطه را داد.
نماینده مردم اردکان به‌رسم همیشگی ملاقات با مدیران جدید استان، صبح امروز پنجشنبه با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد دیدار و گفت گو کرد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.