به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد در این نشست، فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های ارتباطات، فناوری اطلاعات و شرکت های دانش بنیان استان را خوب ارزیابی کرد و خواستار معرفی فرصت های شاخص این حوزه بر اساس استانداردهای بین المللی شد.
علی نمازی ، فناوری اطلاعات را محور توسعه استان دانست و افزود: این بخش می تواند اشتغال مناسب را برای نیروهای تحصیل کرده ایجاد کند.
وی بر شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری حوزه ارتباطات و اطلاعات تاکید کرد و گفت: این کار می تواند سرمایه گذاران علاقه مند را به این بخش هدایت کند .
نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد در ادامه از برگزاری نشست خبری با موضوع سرمایه گذاری با حضور دستگاه های عضو این مرکز در آینده خبر داد.

** شناسایی 50 فرصت سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد هم در این جلسه ، این بخش را انسان محور و مبتنی بر نیروی انسانی برشمرد و گفت: شرایط سرمایه گذاری در این حوزه با بخش های دیگر متفاوت است و با کمترین هزینه می توان بیشتری شغل را ایجاد کرد.
اکرم فداکار با بیان اینکه حدود 50 فرصت سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات استان شناسایی شد، افزود: سرمایه گذاران مجوز لازم را دارند و بر خلاف سایر سرمایه گذاری ها، زمین ،آب، برق و گاز به عنوان زیرساخت اصلی حوزه فناوری تلقی نمی شود.
وی ، شناسایی و ایجاد شبکه سرمایه گذاری و هدایت آن به این حوزه را خواستار شد و خاطر نشان کرد: هم اکنون برخی از شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کنند.
در این نشست در خصوص فرصت های سرمایه گذاری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت های دانش بنیان و فناوری و حمایت های صندوق پژوهش و فناوری بحث و تبادل نظر شد.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.