سیدمحمد رستگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تمام فعالیت های واحد، توسط متخصصان داخلی انجام می شود افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده برای سه سال آینده ، میزان تولید به روزانه 30 دستگاه خودرو وانت و ون افزایش می یابد.
وی بدون اشاره به اعتبارات هزینه شده برای راه اندازی واحد ادامه داد: با گسترش این واحد در سال های آینده زمینه اشتغال 150 نفر فراهم و نقش مهمی در اقتصاد منطقه و تولید و حمایت از خرید کالای ایرانی دارد.
شهرک صنعتی مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد واقع شده و به دلیل نزدیکی به مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در جوار جاده ارتباطی شمال به جنوب کشور ( تهران ، یزد و بندرعباس ) می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
سهولت در دسترسی به راه های اصلی ایران، وجود نیروی انسانی متخصص و همچنین معافیت مالیاتی، ارزانی زمین و زیر ساخت کامل این شهرک را به مکان مناسبی برای احداث کارخانجات جدید تبدیل کرده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی شامل شهید چمران ، 196 هکتاری ، یزد مهر ، هرفته و ناحیه صنعتی بهادران با اشتغالزایی چهار هزار نفر است.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.